Wali - Langit Bumi

Semalam kau datang kepada ku
kisahkan diri mu
kau kan pergi jauh
tinggalkan ku dan semua mimpi ku
hmmmhhmmm...
sadarkah diri mu
ku tak sanggup hidup tanpa mu

Akan ku lakukan apa yang kau mau
akan ku berikan seluruh hidup ku
asal jangan kau pergi tinggalkan aku
ku mohon pada mu

Sadarkah diri mu
kau langit bumi ku
bukalah mata mu
kau semua bagi ku
tolong jangan kau pergi tinggalkan aku
ku mohon pada mu

Jangan kau tanyakan kepada ku ikhlas kah diri ku
tanyakanlah aku kuat kah ku tuk hidup tanpa mu
hmhm....
tanpa belaian mu
tanpa kasih dan sayang dari mu..
hoooohoouuwoo.......

Akan ku lakukan apa yang kau mau
akan ku berikan seluruh hidup ku
asal jangan kau pergi tinggalkan aku
ku mohon pada mu...

Akan ku lakukan apa yang kau mau
akan ku berikan seluruh hidup ku
asal jangan kau pergi tinggalkan aku
ku mohon pada mu...
hoooohoouuwoo.......

Sadarkah diri mu
kau langit bumi ku
bukalah mata mu
kau semua bagi ku
tolong jangan kau pergi tinggalkan aku
ku mohon pada mu

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »